لوله بازکنی جاده مخصوص فنرزنی لوله فاضلاب در جاده مخصوص شبانه روزی تضمینی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پیمان رسولی
لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص را توسط نیرو های کاربلد و باتجربه ( خوش اخلاق ) به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی در هفت روز هفته ارائه می دهیم، معمولا گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد، اصلا نگران نباشید در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید 15 دقیقه ایی نیرو به محل شما ارسال می شود.

*عقد قرارداد
جاده مخصوص ( بزرگراه شهید لشکری ) دارای شرکت ها و ارگان های زیادی می باشد، در همین راستا خدمات فنی رسولی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را با فاکتور ارائه میدهد و آماده عقد قرارداد با تمامی ارگان های دولتی و خصوصی و موئسسات و … می باشد.
لوله بازکنی جاده مخصوص تهران
لوله بازکنی را بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری با فنر های تمیز و مجزا به صورت کاملا بهداشتی توسط نیرو های با تجربه ارائه می دهیم، نیرو های شرکت خدمات فنی رسولی مشکل گرفتگی را به طور اساسی رفع می کنند و رضایت شما را جلب کرده تا به مشتریان دائمی ما بپیوندید.

لوله بازکنی جاده مخصوص تهران

سخت ترین گرفتگی لوله ها را به دست نیرو های باتجربه و کاربلد شرکت خدمات فنی رسولی بسپارید.

09121875976
رفع گرفتگی لوله فاضلاب در جاده مخصوص
لوله های فاضلاب شامل موارد زیر است :

لوله فاضلاب حمام، لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی، لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی، لوله فاضلاب آشپزخانه (کفشور آشپزخانه، زیر سینک ظرفشویی، لوله لباسشویی)، لوله تراس، لوله پشت بام (ناودان)، لوله پارکینگ، لوله حیاط خلوت، لوله فاضلاب شهری و اگو.

لوله بازکنی جاده مخصوص

نیرو های شرکت برای هر کدام از این گرفتگی ها از فنر های تمیز و مجزا استفاده می کنند به طور مثال استفاده از فنری که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی بکار برده شده، نباید در قسمت لوله های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار گیرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l1pr
نظرتان را بنویسید