کریپتو تب (CryptoTab) چیست ؟

کریپتو تب (CryptoTab) چیست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
میلاد احدی پور
افزایش 8 برابری سرعت ماین بیت کوین با CryptoTab Browser

چگونه در کریپتوتب سرمایه گذاری کنید؟
استفاده از کریپتوتب بسیار آسان است. فقط کافیست آن را دانلود کنید و سپس آن را بر روی گوگل کروم نصب کنید. توجه داشته باشید، این برنامه رسمی نیست که توسط گوگل تضمین شده باشد. در واقع یک سرمایه گذاری با ریسک بالا است، پس هوشیار باشید که ممکن است استفاده از کریپتوتب به هیچ وجه مفید نباشد.

هم چنین می‌توانید با استفاده از تنظیمات موجود در افزونه کریپتوتب، سرعت استخراج را افزایش دهید. اما این امر باعث خواهد شد که نسبت به تنظیمات نرمال، توان پردازشی رایانه را بیشتر مصرف کند، بنابراین اگر کامپیوتر شما یک پردازشگر با سرعت بالا ندارد، این کار ایده خوبی نیست.

پرداخت ها دو بار در روز انجام می‌شود و این شرکت ثابت کرده است که پرداخت ها را انجام می دهد، بنابراین شما می توانید حداقل تا حدودی مطمئن باشید که آنها واقعا با استفاده از این برنامه، سود و هزینه را پرداخت خواهند کرد.
اپدیتی که اخیرا سایت کریپتو تب اراعه داده سرعت ماینینگ رو 8 برابر کرده(نسبت به نسخه قبل که پلاگین بود)!کمتر از سی پی یوتون کار بکشید و بیشتر بیت کوین کسب کنید...
برای اینکار فقط کافیست از لینک زیر مرورگر کریپتو تب رو دانلود کنید و شروع به ماین کردن با سرعت رویایی کنید
اگر قبلا در "افزونه کریپتو تب" مقداری بیت کوین ماین کردید و نمیخواهید از صفر شروع کنین نگران نباشید فقط کافیست از طریق این برنامه همانند قبلی وارد اکانت خود بشید و بیت کوین های ماین شده تا کنون را دریافت کنید!!
لینک دانلود
https://get.cryptobrowser.site/3567802
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x8LE
نظرتان را بنویسید