سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org

سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این آزمون به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. علاقمندان به شرکت در کنکور 1400، می بایست طبق زمان بندی اعلام شده از طرف سازمان سنجش وارد سایت مذکور شده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام نمایند.



کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین و سنگین ترین رقابت در ایران شناخته شده البته با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر، رقابت در این آزمون  بر سر رشته های برتر در هر گروه آزمایشی نفس گسرتر از قبل شده است.

با پیشرفت علم و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات در سراسر کشور، سازمان سنجش نیز به عنوان مجری برگزاری کنکور سراسری، چندین سالی است که تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری از ثبت نام تا اعلام نتایج را به صورت اینترنتی و از طریق سامانه اینترنتی خود به نشانی sanjesh.org انجام انجام می دهد.

به دلیل عدم اطلاع بسیاری از داوطلبان متقاضی کنکور سراسری 1400 از نحوه ثبت نام در این آزمون، در ادامه این مقاله درباره سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400 و نحوه استفاده از این سایت به طور کامل توضیح داده شده است. با ما همراه باشید!







لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400
ثبت نام کنکور سراسری 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود. کلیه داوطلبان علاقمند به شرکت در کنکور 1400 می بایست در مهلت در نظر گرفته جهت ثبت نام آزمون سراسری یعنی از 12 لغایت 18 بهمن ماه به سایت مذکور مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، اقدام به تکمیل فرایند ثبت نام خود نمایند.

کلیه مراحل ثبت نام اعم از دریافت دفترچه ، خرید کارت اعتباری، تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته و در نهایت دریافت کدرهگیری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم، علاقمندان به ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1400 نیز باید زمان ثبت نام آزمون سراسری وارد سایت سازمان سنجش شده و از طریق لینک ثبت نام آزمون سراسری 1400 ثبت نام خود را انجام دهند.





ثبت نام کنکور سراسری 1400، آغاز شد.

برای ثبت نام کنکور سراسری 1400 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری





مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1400
داوطلبانی که به ثبت نام در کنکور سراسری 1400 تمایل دارند، پس از مطالعه دفترچه ثبت نام این آزمون و اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری و انتخاب گروه آزمایشی خود، با آماده کردن مدارک گفته شده جهت ثبت نام، به سایت سنجش مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایند.

هر سال مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور سراسری از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون دریافت می گردد. این هزینه از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت شده و پس از ثبت اطلاعات داوطلب یک کدرهگیری به وی داده می شود که زمان ثبت نام باید این کد را وارد نمایند. در ادامه خلاصه ای از مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1400 گفته شده است:

 مراجعه به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400 به نشانی sanjesh.org 

 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400 و مطالعه دقیق آن

 مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام

 آماده کردن مدارک و اطلاعات گفته شده در دفترچه ثبت نام

 پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کدرهگیری ثبت نام

 تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 1400 و دریافت شماره پرونده و کدپیگیری



 مطالعه مقاله زیر، کمک شایانی به متقاضیان کنکور سراسری در خصوص اطلاع از کلیه شرایط ثبت نام کنکور 1400 می نماید.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام کنکور سراسری









راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری 1400
 متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1400 در مرحله اول می بایست، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست صفحه روی گزینه سراسری کلیک نمایند.







 در مرحله دوم، داوطلب پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام کنکور سراسری می بایست روی لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400 کلیک کرده تا بتواند فرایند ثبت نام خود را آغاز نماید.







 در مرحله سوم، متقاضی پس از خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام در آزمون سراسری و دریافت کدرهگیری وارد سامانه ثبت نام شده و سریال ثبت نام را در کادر مربوطه وارد می نماید.







 در این مرحله نوبت به بارگذاری عکس داوطلب می رسد. زمان بارگذاری عکس حتما به توضیحات نوشه شده در سمت چپ تصویر توجه نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.







 پس از بارگذاری عکس داوطلب و تایید آن توسط سیستم سازمان سنجش، داوطلب وارد مرحله تکمیل اطلاعات فردی شناسنامه ای خود می شود که آخرین مرحله ثبت نام می باشد. توصیه می کنیم برای جلوگیری از ایجاد اشتباه در ثبت نام، حتما پیش از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام، فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری را از انتهای دفترچه ثبت نام برداشته و تمامی اطلاعات مورد نیاز را آماده نمایند.





برای دانلود فرم ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید





در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری







 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در خصوص سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400 می باشند. پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب هیوا جهت استفاده از تجربیاتشان در هر زمینه ای استفاده از خدمات تلفنی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به فرآیندهای پذیرش کنکور 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.




سوالات متداول


1- ثبت نام کنکور سراسری از طریق چه سایتی انجام می گیرد ؟
ثبت نام این آزمون توسط سایت سنجش انجام می شود که آدرس دقیق آن در متن مقاله قرار داده شده است .




2- ثبت نام کنکور سراسری در چه زمانی انجام می گیرد ؟
همانطور که در متن مقاله گفته شده است ، ثبت نام کنکور سراسری در دهه دوم بهمن ماه انجام می شود .




3- متقاضیان کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی می بایست نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند ؟
این افراد باید ثبت نام خود را از طریق لینک ثبت نام آزمون سراسری تکمیل نمایند البته توضیحات تکمیلی در این خصوص در متن مقاله گفته شده است .

منبع : سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/px8y
نظرتان را بنویسید