دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

دریافت کد دانش آموزی با کد ملی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > کنکور > دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

دریافت کد دانش آموزی با کد ملی برای دانش آموزان و داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها را دارند الزامی به نظر می رسد. دریافت کد دانش آموزی پیش دانشگاهی و دریافت کد دانش آموزی دیپلم با شماره ملی برای داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی ضروری است.

از آن جایی که ممکن است شما داوطلب عزیز از نحوه دریافت کد دانش آموزی با شماره ملی اطلاعی نداشته باشید و یا ممکن است سوالاتی از این قبیل که کد دانش آموزی چند رقمی است برایتان پیش آمده باشد. در این نوشته به طور مفصل در رابطه با این موضوع مهم برای هر داوطلب صحبت می کنیم.


برای دریافت کد دانش آموزی از طریق کد ملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که به هر دلیلی به شماره دانش آموزی خود برای دریافت سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد دسترسی ندارند می توانند از طریق سازمان سنجش ، کد مذکور را دریافت نمایند . این یک راه میانبر برای داوطلبانی است که قبلا در کنکور شرکت کرده اند که با ارائه اطلاعات شناسنامه به کد مذکور دست می یابند .
کد دانش آموزی نشون دهنده اطلاعات تحصیلی هر دانش آموز تو آموزش و پرورشه . داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که برای دریافت کد سوابق تحصیلی به اون احتیاج دارن ، کد دانش آموزی دیپلم و یا پیش دانشگاهیه .
Source: دریافت کد دانش آموزی
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/689961
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5ZyK
نظرتان را بنویسید