زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان کنکور سراسری 99 اقدام به انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری در بازه زمانی مرداد ماه می کند و وضعیت هر یک از داوطلبان را در انتخاب رشته دوره روزانه و غیر روزانه ( شهریه پرداز ) مشخص می کند .

سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور سراسری 99 به بررسی پاسخنامه های داوطلبان می پردازد و نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه برای همه داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد بر روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند .

از این رو همه داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 ثبت نام و در جلسه آزمون حضور داشته اند می بایست برای اطلاع از وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن خود کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت کنند . سال گذشته نتایج اولیه کنکور سراسری 15 مرداد ماه منتشر شد .

اما امسال با توجه به تعویق برگزاری کنکور سرارسی در روز های 30 و 31 مرداد پیش بینی می شود امسال شاهد اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 در شهریور ماه باشیم . بعد از انتشار نتایج اولیه ، بر اساس توضیحات کارنامه کنکور سراسری 99 مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هست یا خیر .


همچنین بر اساس این کارنامه وضعیت علمی داوطلب همانند رتبه ، تراز ، درصد دروس و ... مشخص خواهد شد . هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شده است باید بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در حداکثر 150 کد رشته محل اقدام کند . متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوند . 

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده ، نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، احتمالا شهریور ماه منتشر می شود .


داوطلبان به منظور تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 می توانند از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرند . راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز ، سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد . 

در نظر داشته باشید مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور کمک به داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری ، نرم افزار انتخاب رشته مجازی هیوا را بر اساس اطلاعات کارنامه های واقعی آزمون سال گذشته طراحی شده ، ابزاری کمکی برای داوطلبان در این مرحله بوده و شانس قبولی آن ها را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند .


سوالات متداول

1- نتایج اولیه کنکور سراسری 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
با توجه به تعویق برگزاری کنکور سراسری احتمالا شهریور ماه منتشر می شود که البته در این مقاله زمان دقیق انتشار نتایج اولیه کنکور 99 اعلام شده است .

2- کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 شامل چه اطلاعاتی می شود ؟
مطابق متن مقاله شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب ، رتبه ، تراز ، میزان درصد دروس ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و... می باشد .

3- برای مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DDQK
نظرتان را بنویسید