معرفی خدمات شرکت خدمات فنی بهمن لوله بازکنی تهران

معرفی  خدمات شرکت خدمات فنی بهمن لوله بازکنی تهران
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
lolehbazkoni

معرفی خدمات شرکت خدمات فنی بهمن   شرکت خدمات فنی بهمن با 15 سال سابقه ی مفید در تهران و حومه حتی در ایام تعطیل و به صورت شبانه روزی آماده خدمت به همشهریان عزیز می باشد. لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران که جزو مهمترین خدمات این شرکت می باشد با داشتن کادر حرفه ای توانسته است شعبات خود را در تهران و اطراف آن به 22 شعبه برساند. به طوری که در تمام مناطق شمال و جنوب تهران و همچنین در شرق و غرب تهران دارای شعب لوله بازکنی پاسداران، لوله بازکنی جنت آباد، لوله بازکنی بلوار فردوس می باشد. تمامی این شعبه ها به موتورسیکلت مجهز می باشند که بتوانند سریعتر به محل برسند.  خدمات فنی بهمن ویژگی هایی دارد که دلیل برتری آن نسبت به سایر شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه شده است که عبارتند از:
1. شرکت خدمات فنی بهمن در تمام روزهای سال حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز آماده ی خدمت رسانی می باشد.
2. خدمات لوله بازکنی تهران به صورت 24 ساعته می باشد و هیچ محدودیت زمانی ندارد.
3. تمامی پرسنل شرکت حرفه ای و با تجربه هستند.
4. شرکت خدمات فنی بهمن به منظور احترام و ایجاد امنیت برای مشتریان محترم، پرسنل خود را از میان افراد بدون سوء پیشینه انتخاب می کند.
5. سرعت در رسیدن به آدرس مورد نظر و همچنین در انجام کار نیز یکی دیگر از ویژگی های لوله بازکنی و تخلیه چاه بهمن است.
6. مهمترین ویز گی شرکت خدمات فنی بهمن، قیمت های مناسب و بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی می باشد.
خوشبختانه لوله بازکنی بهمن با وفاداری به تعهدات خود توانسته است رضایت و اعتماد مردم عزیز تهران را در تمام نقاط بدست آورد.
همچنین با توجه به موقعیت حساس جامعه در رابطه با ویروس منحوس کرونا، ما نیز تمهیداتی در نظر گرفته ایم که بتوانیم هم سلامتی پرسنل را تضمین کنیم و هم بتوانیم در پروسه کنترل این بیماری کمک کرده باشیم. به همین منظور پرسنل ما پروتکل های بهداشتی را با دقت رعایت می کنند و به هیچ عنوان بدون ماسک کار نمی کنند. همچنین همراه داشتن محلول ضد عفونی کننده و استفاده از آن برای تمام نیروها اجباری می باشد. .
خدمات لوله بازکنی تهران
· بازکردن گرفتگی لوله های حمام و توالت و سینک
· بازکردن گرفتگی لوله ناشی از سیمان و قیر و یا سایر مصالح سخت که در هنگام تعمیرات و یا ساخت ساز ممکن است وارد لوله ها شود.
· تخلیه چاه و لایروبی و کف کشی با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها.
· استفاده از پمپ هوا برای بازکردن گرفتگی لوله ها.
· لوله کشی آب و فاضلاب توسط افراد با تجربه
· تبدیل توالت سنتی به فرنگی و برعکس
· نصب توالت فرنگی
در انتها یاد آور می شویم شرکت خدمات فنی بهمن با تمام توان به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات در حال خدمت رسانی است. شما می توایند در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به سرویس کار داشتید با شماره تلفن 09121892092 تماس بگیرید. نیروهای ما در کمتر از 20 دقیقه در خدمت شما خواهند بود.  

لینک مرجع http://lolehbazkon.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXZw
نظرتان را بنویسید
نظرات
lolehbazkoni
خدمات فنی بهمن بهترین شرکت لوله بازکنی تخصصی در تمام نقاط تهران وحومه هست با شماره تلفن مدیریت خدمات فنی بهمن در تماس باشید
۰۹۱۰۴۵۵۹۰۹۰
۰۹۱۲۱۸۹۲۰۹۲