مشاوره سئو

مشاوره سئو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
abbask

آیا می خواهید از همه رقبای خود در گوگل پیشی بگیرید؟البته که انجامش میدی. به هر حال ترافیک بیشتر برابر با فالوورهای بیشتر است.و فالوورهای بیشتر منجر به مشتریان جدید بیشتری می شود که محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند.

اما عملکرد بهتر از رقبای خود با صفحات سئو بهینه شده به این راحتی نیست.شما باید از یک استراتژی اثبات شده استفاده کنید که برای کسب و کار خاص شما مفید باشد.سئو یک تعهد بلند مدت است.

اگر می‌خواهید وارد آن شوید، بهتر است با استراتژی‌های سئوی کاملاً تحقیق شده متناسب با وب‌سایت خاص شما، نتایج را تضمین کنید.

خوشبختانه، دو کار وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن نتایج SEO خود انجام دهید.

یک آژانس بازاریابی SEO با سابقه اثبات شده مانند عباس کاشفی استخدام کنید
یک مشاور سئو استخدام کنید که بتواند کل استراتژی سئوی شما را بسازد.
امروز ما بر روی گزینه دوم تمرکز خواهیم کرد - نحوه انتخاب بهترین خدمات مشاوره سئو برای تجارت خود.

بنابراین، اگر به دنبال بهترین راه برای اطمینان از رتبه بندی در وب سایت خود هستید، پاسخ را در پایین این پست خواهید یافت.

3 گزینه برتر برای مشاوره سئو:
دیجیتال برای بهترین وبلاگ و مشاوره سئو در وب
Louder.Online For Sales Funnel Consulting SEO
دایرکتوری تجارت الکترونیک مشاوره سئو برای تجارت الکترونیک
مشاوره سئو
ببینید که چگونه آژانس من می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کند

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) - حجم زیادی از ترافیک SEO را آزاد کنید. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، پیوندها را دریافت می کند و ترافیک را هدایت می کند.
رسانه پولی - استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید

چگونه بهترین مشاوره سئو را برای خود انتخاب کنیم
اگر می خواهید خدمات مشاوره سئو را پیدا کنید که به رتبه بندی بهینه وب سایت شما کمک می کند، باید به دو عامل مهم توجه کنید.

بسیاری از آژانس های سئو و مشاوران سئو راه های مختلفی را برای بهبود رتبه شما ارائه می دهند. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد...

شما فقط باید سودآورترین مورد را برای خود پیدا کنید.

بنابراین، اگر نمی‌خواهید در ایده‌ها گم شوید و واقعاً بهترین روش‌های دنیا را اجرا کنید، در اینجا به دنبال خدمات مشاوره سئو هستیم:

شماره 1 یک استراتژی دقیق SEO را توسعه دهید
قبل از استخدام مشاور/آژانس سئو، باید یک تماس مقدماتی برقرار کنید.

هدف شما از تماس این است که ببینید آیا فردی که با شما صحبت می کند یک متخصص واقعی است یا خیر.

اگر سئو را درک نکنید، چگونه این کار را انجام می دهید؟

پایه ای!

ببینید آیا مشاور طرف مقابل روی کمک به شما در درک فرآیند متمرکز است یا خیر.

حتی دشوارترین روش را می توان با زبانی ساده و نتیجه گرا توضیح داد.

اگر احساس می‌کنید با رباتی صحبت می‌کنید که فقط می‌داند چگونه متن خود را بخواند، پس این متخصص برای شما نیست.

اما اگر مشاور قبلاً یک استراتژی سئو ایجاد کرده و در حین تماس آن را به خوبی توضیح داده است، پس می دانید که با یک حرفه ای واقعی صحبت می کنید.

سپس به مرحله بعدی می روید:

شماره 2 تقویم و برنامه ریزی مطالب ماهانه
داشتن یک تقویم محتوا تنها راه برای گم نشدن در تعداد زیادی مقاله، پست وبلاگ و صفحاتی است که می خواهید بهبود ببخشید.

اولین قدم این است که با مشاور خود در مورد یک استراتژی ایده آل به توافق برسید.

سپس باید مطمئن شوید که همه چیز همیشه طبق برنامه پیش می رود.

وقتی می‌خواهید مقیاس بزرگی داشته باشید، این عامل به خوبی آشکار می‌شود.

ما در مورد 10-20 مقاله در هفته صحبت می کنیم. یک اشتباه در این فرآیند می تواند ماه ها نتایج را به تاخیر بیندازد.

ده ها برنامه مختلف به این امر کمک خواهند کرد. اگر در حال حاضر از یکی استفاده می کنید، فقط به استفاده از آن ادامه دهید.

اگر در این زمینه تازه کار هستید، فقط از مشاور خود بپرسید که از کدام یک استفاده کنید.

ابزارها معمولاً خود توضیحی و شهودی هستند، به خصوص اگر یک مشاور حرفه ای این فرآیند را برای شما اجرا کند.

#3 انتظارات را برای هر دو طرف روشن کنید
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که پست های خود را بر اساس کلمات کلیدی رقابتی در هفته اول رتبه بندی کنید.

گاهی اوقات چندین ماه طول می کشد تا شما به نتایجی که اکنون تصور می کنید نزدیک شوید.

بنابراین انجام تحقیقات دقیق کلمات کلیدی برای به دست آوردن بیشترین ترافیک با کمترین تعداد پست بسیار مهم است.

اگر این هدف اولیه شما برای پروژه باشد، ترتیب خرید کلمات کلیدی بهترین راه برای دستیابی به فروش است.

اما، البته، آنها توسط همه هدف قرار می گیرند، بنابراین شما به سادگی نمی توانید به آنها اعتماد کنید.

هرچه پست های بیشتری رتبه بندی کنید، دامنه شما رتبه بهتری خواهد داشت. هرچه رتبه دامنه بهتر باشد، رتبه بندی پست های آینده شما آسان تر خواهد بود.

بنابراین به مشاور خود اجازه دهید یک تحقیق و تحلیل کامل کلمات کلیدی از بازار و جایگاه شما انجام دهد.

سپس از آنها بپرسید که چه انتظاری دارید.

چه کلمات کلیدی را می توانید بلافاصله دریافت کنید؟

به طور متوسط، چقدر باید منتظر بمانید تا رقابتی ترین کلمات کلیدی را رتبه بندی کنید؟

در اینجا نباید پاسخ های مبهم وجود داشته باشد، باید احساس کنید که مشاور واقعاً می داند که دارد چه می کند.

سپس اگر آنچه را که شنیدید دوست دارید، به دنبال یک قرارداد بلند مدت بروید که برای هر دو طرف مفید است.

شماره 4 نرم افزار بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).
نرم افزار سئو دست راست مشاور سئو است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که مشاوره سئو شما از جدیدترین نرم افزارهای موجود در صنعت استفاده می کند

برچسب ها
نظرتان را بنویسید