شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99

شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99
دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبینی که قصد تدریس در رشته های مختلف در دانشگاه علمی کاربردی را دارند این امکان را فراهم نموده تا داوطلبین بتوانند از طریق سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایند. تدریس در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما باید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از اسن شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصلی نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99

شرایط عمومی

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی که در ادامه ذکر می شود برای داوطلبانی که قصد تحصیل در هر یک از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته را دارند یکسان بوده و بهره مندی از این شرایط برای همه متقاضیان الزامی می باشد.
• اعتقاد کامل داشتن به دین اسلام یا یکی از دین های مورد قبول جمهوری اسلامی ایران
• پایبندی به احکام عملی اسلام (انجام واجبات و دوری از محرمات)
• عداوت نداشتن با حکومت جمهوری اسلامی ایران
• عدم احراز فساد اخلاقی
• متناسب بودن وضعیت جسمی داوطلب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
• شهرت نداشتن به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
• عدم سابقه عضویت در ساواک و گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران

جهت اطلاع دقیق از کلیه شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99 و نحوه دریافت کد مدرسی در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


شرایط اختصاصی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

• مدرسانی که مجوز معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری را حداقل در یکی از گرایش ها را دارند و در گرایش دیگری نیز مایل به اخذ مجوز هستند، مجاز به شرکت در آزمون هستند.
• پس از قبولی در آزمون کتبی و تاييدنهايی معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،کد مدرسی معارف اسلامی متمقاضی توسط رئيس کمیته معارف اسلامی دانشگاه برای یکسال فعال می شود.
• مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته حوزوی دارای حداقل مدرک علمی سطح 2 حوزه علمیه و سابقة حداقل 3 سال شرکت در درس خارج فقه و اصول (با ارائه مدارک معتبر) می‌باشند.
• مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته دوره های کارشناسی ارشد مرتبط (مطابق با جدول شماره 1) می‌باشند.
• مدرسان دارای کد مدرسی به دلیل عدم تدریس بیش از 4 نیم سال تحصیلی متوالی غیر فعال شده است، به شرط تأیید واحد استانی و دارا بودن سایر شرایط شرکت در آزمون، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
• متقاضيان آزمون کتبی که مورد پذیرش قرار گرفته اند، برای بررسی صلاحيت های عمومی به بخش گزينش استادان معارف اسلامی نهاد معرفي و پس از ثبت‌نام در سایت گزینش به نشانی gozinesh.nahad.ir درصورت تأييد صلاحیت توسط هستة گزينش، به عنوان پذيرفته‌ شده تلقّي و مجوز تدريس آنان صادر می شود.
• در صورت صدور رای عدم اولويت تدريس گزينش براي متقاضي، كليه مراحل قبلی، لغو می شود و متقاضی مجاز به تدريس دروس معارف اسلامي نیست.
• بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان متمركز انجام می شود و مراحل آن بعد از اعلام نتایج آزمون از طریق وب‌سایت دفتر نهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی nahad.uast.ac.ir اطلاع رسانی می شود

مراحل ثبت نام جهت اخذ کد مدرسی تدریس دانشگاه علمی کاربردی

1- در گام نخست لازم است متقاضیان نسبت به جستجو و انتخاب یک مرکز آموزشی علمی کاربردی اقدام کنند. این امر به عهده خود داوطلب تدریس است.
جهت آشنایی با فهرست و آدرس مراکز علمی کاربردی و فهرست رشته های موجود در هر مرکز، داوطلبان می‌توانند از منوی جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org دفترچه را دریافت کنند.
2- در دومین گام لازم است مشخصات شخصی توسط خود داوطلب در سامانه جامع آموزش هم آوا (سامانه سجاد قدیم) به آدرس www.edu.uast.ac.ir ثبت گردد.
3- پس از تائید داوطلب در سامانه سجاد توسط مرکز موافق با تدریس داوطلب، بایستی مستندات آموزشی و اجرائی داوطلب توسط امور مدرسان آن مرکز به واحد استانی ارسال گردد.
خلاصه مثاله در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی آسنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.
منبع : شرایط استخدام مدرس علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5pLX
نظرتان را بنویسید