سایت کاریابی کارنگار

سایت کاریابی کارنگار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کاربر

همان طور که می دانیم امروزه استخدام آنلاین از روش های جدید و به روز کاریابی است که مزایای بسیاری برای کارجویان و صاحبان مشاغل به همراه داشته است.خدمات کاریابی آنلاین به کارفرمایان و صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا موقعیت‌های شغلی سازمان خود را به اطلاع افرادی که در جستجوی کار هستند، برسانند. آگهی‌ های شغلی منتشر شده در کاریابی ها شامل شرح شغل، نیازمندی‌ها، مزایا و تسهِیلات قابل ارائه و حقوق پرداختی است. کارجویان پس از مشاهده موقعیت شغلی،از طریق سایت استخدامی  و وبسایت مشاغل می‌توانند درخواست و رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنند.

سامانه کاریابی کارنگار یکی از همین سایت های کاریابی در ایران است و کارجویان می توانند انواع آگهی استخدام را در این سایت مشاهده کنند.در کارنگار کارفرمایان به راحتی می توانند آگهی استخدام خود را با ذکر تمامی جزئیات منتشر کنند.مهارت های مورد نیاز برای موقعیت شغلی خود را تشریح کنند و خواسته های خود را توضیح دهند.هم چنین با استفاده از نقشه ی آنلاین،موقعیت مکانی مشاغل را می توان مشخص کرد.در صفحه  مربوط به پروفایل شرکت هم،تصویر،لوگو و سایر اطلاعات و توضیحات مربوط به شرکت را می توان درج نمود و تمامی آگهی های استخدام را به صورت یکپارچه فهرست کرد.

از طرفی کارجویان  هم می توانند با استفاده از جست و جوی پیشرفته،عنوان شغلی خود را بر اساس استان،شهر،دسته بندی و زیرگروه های شغلی مربوط به هر دسته انتخاب کنند.رزومه کارجو هم،به صورت خودکار با تکمیل اطلاعات حساب کاربری ساخته می شود.ارتباط از طریق پیام رسان داخلی با شرکت ها و سازمان های مورد نظر هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که پس از ارسال درخواست برای برقراری ارتباط میان کاربران بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

اگر به دنبال استخدام در تهران و یا جویای کار در تهران و سایر شهرها هستید هم اکنون می توانید آگهی استخدام امروز تهران و سایر شهرها را در کاریابی الکترونیکی کارنگار دنبال کنید.

لینک مرجع https://karnegar.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wM9r
نظرتان را بنویسید