تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مرکز تعمیرات برتر

نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی دارای مجوز فعالیت هستند و به همین دلیل می توانند برای خدمات خود تضمین ارائه دهند. یکی از بهترین مزایای انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو، ارائه تضمین و گارانتی برای هرگونه تعمیر است. علاوه براینکه برای گارانتی اولیه که در زمان خرید دستگاه توسط برند ارائه میشود، برای تعمیرات پس از آن نیز این تضمین وجود خواهد داشت. به طوریکه اگر مجدد همان خرابی در دستگاه بوجود آمد، در بازه زمانی مشخص شده تعمیرات بدون هزینه توسط نمایندگی انجام خواهد شد.

یکی از مرغوب ترین یخچال های داخل بازار، یخچال فریزر دوو می باشد. این یخچال فریزر به خاطر کارایی و طول عمر بالایی که دارد، محبوبیت زیادی در بازار داراست. مرغوب بودن یخچال فریزر علت مناسبی برای خراب نشدن آن نیست! به همین خاطر ممکن است به علت های گوناگونی این دستگاه دچار مشکلات فنی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. از آنجایی که یخچال یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه است، نمی توان به همین راحتی از نقص های به وجود آمده در آن گذشت.

تعمیرات یخچال دوو را به علت حساسیت بالای قطعاتش نمی توان به هر کسی سپرد. به همین علت، بهتر است برای تعمیر این وسیله کاربردی با تعمیرگاه مجاز و یا نمایندگی دوو تماس بگیرید. عدم توجه به مشکلات فنی یخچال می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای شما عزیزان به وجود آورد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که نصب و راه اندازی یخچال فریزر کار چندان سختی نیست و خودشان از پس این کار بر می آیند. در این خصوص باید بگوییم، این فکر کاملا اشتباه است. راه اندازی یخچال های نو کار بسیار حائز اهمیتی است؛ چرا که اگر یخچال دچار مشکل شود، نصاب با آگاهی آن را بر طرف می کند. اما اگر افراد دست به راه اندازی یخچال فریزر بزنند، چنانچه مشکلی برای یخچال به وجود آید، هیچ گارانتی به آن تعلق نمی گیرد. نصب و راه اندازی یخچال فریزر ها موضوع حائز اهمیتی است و نباید ساده تلقی شود.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

ویژگی هایی که نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی دوو داراست عبارت است از:

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

پشتیبانی مداوم

ارائه برگه گارانتی تعمیر

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

ارائه خدمات با کیفیت

اعزام تعمیرکاران به محل

ارائه فاکتور رسمی

شما عزیزان می توانید با رعایت نکات زیر طول عمر یخچال فریزر دوو خود را افزایش دهید تا دیگر نیازی به تعمیر پیدا نکند.

یخچال را در مکانی که دارای رطوبت است قرار ندهید

دستگاه را در یک مکان مسطح قرار دهید

غذای گرم را داخل یخچال قرار ندهید

غذا را در ظروف در بسته داخل یخچال نگهداری کنید

هر هفته یا هر دو هفته یک بار داخل یخچال را تمیز کنید

توجه داشته باشید که دمای یخچال را در فصل تابستان کمتر و در فصل زمستان کمی بیشتر کنید

دفترچه راهنمای یخچال را با دقت مطالعه کنید

یخچال را در معرض نور آفتاب قرار ندهید

بهتر است هر 3 ماه یا هر 6 ماه یخچال را سرویس کنید تا تمامی مشکلات جزئی آن برطرف شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P0o4
نظرتان را بنویسید