خدمات تاتو بدن

خدمات تاتو بدن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دکتر تاتو
دلایل افراد برای استفاده از خدمات تاتو بدن و معانی آن

استفاده از خدمات حرفه ای تاتو بدن در بین تمامی جوانان اعم از آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل افراد برای انجام این آرایش های دائمی بر روی بدن خود متفاوت می باشد. برخی از آن به عنوان نماد خاصی استفاده می کنند و برخی دیگر به دلیل علاقه مندی بر طرح های خاصی از این نقش ها استفاده می کنند. همچنین برخی دیگر به دلیل پوشاندن عیوب بدن خود و نقص هایی که به صورت مادرزادی در بدن آن ها وجود داشته است، از خدمات تاتو استفاده می کنند. علاوه بر آن بهره گیری از این طرح ها و نقش ها روی بردن برای برخی دیگر از افراد به دلیل پوشاندن سوختگی ها و عیب های پوست خود می باشد. افراد ممکن است به دلیل به جا ماندن زخم بعد از یک تصادف، از این عمل استفاده کنند.

لازم به ذکر است که خدمات تاتو بدن در قسمت های مختلفی مانند دست ها، بازو ها، پاها، کمر و سینه انجام می شود. و هر یک از تصاویر معنا و مفهوم خاصی دارد. به عنوان مثال زیباترین نوع آن پروانه می باشد که به معنای تولد مجدد، عشق و علاقه و تحول عناصر طبیعی می باشد. مدل های دیگری از تصاویر که به صورت لنگر می باشد به معنای استقامت و پایداری و قدرت می باشد. از طرح های دیگر تاتو بدن، نقش سنجاقک می باشد که به معنای شجاعت و احساس شادی می باشد. طرح پرنده سمبل احساس خوشبختی و ارزش های خانوادگی دارد. همچنین یکی دیگر از طرح های پرطرفدار در بین افراد، اژدها می باشد که به معنای عاقل بودن و باهوش بودن و داشتن احساس خوشبختی می باشد.

مراقبت های بعد از انجام تاتو بدن

پس از انجام خدمات تاتو بدن، باید مراقبت های ویژه ی آن را رعایت کرد. در این شرایط پوست حساسیت بیشتری دارد و بیشتر از قبل در معرض عفونت های پوستی قرار می گیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن و عفونت پوست، لازم است از پوشش های مناسب و مخصوصی استفاده شود تا نکات بهداشتی رعایت شود و از نفوذ هرگونه میکروب به لایه های عمیق پوست جلوگیری شود. یکی دیگر از نکات پس از انجام خدمات حرفه ای تاتو بدن مراقبت از پانسمان انجام شده در ساعات ابتدایی آن می باشد. پس از گذشت چند ساعت می توان پانسمان را باز کرد و آن را با آب ولرم و صابون متناسب با پوست، شست و شو داد. صابونی که مورد استفاده قرار می گیرد، نباید هیچ گونه بویی داشته باشد.

یکی دیگر از نکات مراقبتی پوست پس از انجام تاتو روی بدن این است که تا چند روز پس از انجام آن نباید در زیر نور مستقیم خورشید قرار گرفت. همچنین استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی تا چند روز ممنوع می باشد. لازم به ذکر است که نکته ی بسیار مهم در هنگام استفاده از این نقش های ماندگار بر پوست این است که باید در محیط های کاملا بهداشتی و مناسب صورت گیرد تا پوست افراد دچار مشکلات عفونی نشود.

آشنایی با خدمات تاتو روی بدن

تاتو یا همان خالکوبی یکی از هنر هایی می باشد که در دنیای امروز استقبال زیادی از آن می شود. این هنر مرد و زن نمی شناسد و برای تمام افراد انجام می شود. شما می توانید انجام تاتو بدن را در تمام آموزشگاه های مربوطه انجام دهید. تاتو در واقع رنگ هایی می باشند که به وسیله دستگاه های مخصوص به خود به زیر پوست فرستاده می شوند تا طرح و نقش مورد نظر فرد را روی بدن او طراحی کند.

نقش ها و طرح های بسیاری برای تاتو و خالکوبی وجود دارد که افراد می توانند با توجه به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب و روی بدن حک کنند. همچنین تاتو روی هر قسمت از بدن که می خواهید انجام دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. آموزشگاه های مربوط به خدمات تاتو بدن تهران و دیگر شهرستان ها به بهترین نحو آموزش ها و خدمات خود را ارائه می دهند.

تاریخچه خدمات حرفه ای تاتو بدن

خدمات تاتو بدن و خالکوبی از کشور تاهیتی آغاز شده است. این کشور در اقیانوس آرام وجود دارد. تاتو در زبان کشور تاهیتی به معنای علامت گذاری می باشد. البته باید بدانید که برخی از محققان بر این عقیده هستند که تاتو و خالکوبی از زمان های بسیار دور مثلا 12 هزار سال پیش از میلاد مسیح رواج داشته است. بسیاری از افرادی که تاتو را روی بدن انجام می دهند هدف خاصی از آن دارند. مثلا در ژاپن برای نشان دادن اینکه جز چه گروه خرابکاری هستند تاتو را روی بدن خود انجام می دهند. در کشور گینه نو تاتو را روی صورت زنان حک می کنند تا اصالت آن ها مشخص شود.

در زمان های دور برای انجام تاتوی بدن مجبور بودند سطح پوست را برش دهند و سپس جوهر مربوط به تاتو را روی زخم ها بمالند که این کار باعث خونریزی و زخم و همچنین درد بسیار می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و استقبال زیاد از تاتو، روش های جدیدی برای انجام آن به وجود آمده است. دستگاه های مخصوصی برای انجام خدمات تاتو بدن ساخته شده است که با یک سوزن رنگ های مخصوص تاتو را به زیر پوست تزریق می کند. این سوزن در یک دقیقه حدودا 150 بار سوزن را به بدن فرد وارد می کند. این کار باعث افزایش سرعت کار و کمتر شدن درد آن می شود. همچنین با استفاده از این روش در تاتو خونریزی دیده نمی شود.

مراقبت های قبل و بعد تاتو

برای انجام کیفیت بالای تاتو باید مراقبت های ویژه ای را انجام دهید. این مراقبت ها شامل قبل از انجام آن و بعد از انجام آن می شود.

مراقبت های قبل از انجام خدمات تاتو

مراجعه به افراد با تجربه و دارای مهارت: قبل از انجام تاتو تحقیقاتی را در مورد فرد تاتو کار انجام دهید. زیرا اگر فرد توانایی لازم را برای انجام این کار نداشته باشد می تواند به شما آسیب بزند.

بهداشتی بودن محیط و وسایل: از بهداشتی بودن وسایل مورد استفاده تاتو کار و محیط اطمینان حاصل کنید. محیط حتما باید استریل باشد و از مواد یک بار مصرف استفاده کند.

مواد دارویی: قبل از انجام تاتو از خوردن آسپرین و دارو های ضد انعقاد خون پرهیز کنید. اگر سرما خورده هستید و یا برای خانم ها اگر عادت ماهیانه هستید بهتر است انجام تاتو را به زمان دیگری موکول کنید.

مراقبت های بعد از انجام خدمات تاتو بدن

قسمتی از بدن را که تاتو کرده اید تا 6 ساعت ببندید تا آلودگی به آن سرایت نکند. همچنین تا سه روز نباید به حمام بروید و مراقب باشید آب به آن نخورد. حتی بعد از این سه روز در زمان شست و شو بر روی محل تاتو دست نکشید تا باعث نشوید که زخم تاتو کنده شود.

مراقب باشید تا همیشه زخم های تاتو روی بدنتان چرب بماند و خشک نشود.می توانید برای این کار از ویتامین آ مخصوص چشم کمک بگیرید.

در خوردن مواد غذایی نیز دقت کنید و مواد غذایی تند را تا حد امکان تا یک هفته کنار بگذارید.

سعی کنید از برخورد مستقیم نور خورشید به محل تاتو خودداری کنید.

تا حدود یک ماه از رفتن به استخر چشم پوشی کنید تا زخم های تاتو شما به خوبی درمان شود و باعث سرایت بیماری به آن ها توسط آب نشود.

با رعایت توصیه ها مربوط به قبل و بعد از انجام تاتو بدن حتما تاتوی مورد دلخواه و زیبا را خواهید داشت و هیچ گونه مشکلی نیز برای شما به وجود نخواهد آمد.

نحوه انجام تاتو در مجهزترین کلینیک تهران

برای انجام خدمات مربوط به تاتو بدن از ابزار و مواد اولیه زیادی استفاده می شود. یکی از این ابزار ها، دستگاه تاتو می باشد. این دستگاه اصلی ترین و کاربردی ترین ابزار برای انجام خدمات تاتو بدن است. در بین این دستگاه ها ،دستگاه مگنتی و یا کویل از پر کاربرد ترین آن ها می باشد که این دستگاه برای خط انداختن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دیگری به نام روتاری وجود دارد که برای سایه انداختن مورد کاربرد قرار می گیرد.

این دستگاه رنگ را با استفاده از سوزن هایی که دارد به ما بین لایه های اول و دوم می فرستد. این دستگاه با عقب و جلو کردن سوزن این کار را انجام می دهد. رنگ به قسمت لایه دوم پوست تزریق می شود تا نتواند ترمیم شود و روی پوست بماند و طرح ها به خوبی دیده شوند.

این کار ممکن است با درد همراه باشد هر قسمت از بدن حساسیت متفاوتی با دیگر قسمت ها دارد. اما باید بدانید می توان با استفاده از پماد های بی حسی درد ناشی از تاتو روی بدن را کاهش داد و دردی حس نکرد. اگر شما از دو روز قبل از انجام تاتو آب زیاد بخورید باعث آبرسانی به پوست خود می شوید و احساس درد را کاهش می دهید.

رنگ های استفاده شده در تاتوی بدن بسیار در نتیجه کار موثر می باشند. این رنگ ها شامل سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز می باشند. تاتو های مشکی بدن از کربن تشکیل شده اند و تاتو های رنگی از تیتانیوم دی اکسید تشکیل شده اند.

یکی از حرفه ای ترین خدمات ویژه ای که در زمینه زیبایی بدن انجام می گیرد، تاتو بدن با کیفیت یا خالکوبی است. هر گونه نقش و نگار با اشکال مختلف که بر روی پوست بدن و صورت مشاهده می کنید، تاتو نام دارد. آکادمی های بسیاری در سرتاسر دنیا به مشغول ارائه خدمات تاتو بدن در سبک ها و طرح های متنوع می باشند.

این امر به دلیل اشتیاق زیادی است که افراد به این نقش های ثابت و دائمی نشان می دهند. بله نقش های دائمی! خیلی باید هیجان انگیز باشد که با ارائه خدماتی نوین و بدیع، هر گونه طرح دلخواه را بر روی پوست شما نقش ببندد بدون اینکه هیچ گاه از بین رود.

دلچسب تر از این ثبات، رنگارنگ بودن طرح های ایجاد شده بر روی بدن است. تصور کنید طرح گلی زیبا با رنگی شفاف و دوست داشتنی را روی بازوان، کمر، پا و یا هر نقطه دیگر از بدن خود مشاهده کرده و خود را همچون گل لطیف و خواستنی ببینید.

طراحان با تجربه در مراکز با اعتبار، از طریق تزریق مواد رنگی به کمک دستگاه های پیشرفته و همچنین با رعایت تمامی استانداردها و اصول بهداشتی، می توانند به راحتی و در مدت زمان کمی ظاهر پوست شما را تغییر داده و نقشی را که تمایل دارید بر روی پوستتان ایجاد کنند.

دلایل استفاده از تاتو

از دوران قدیم تا به اکنون دلایل مختلفی برای تاتو بدن یا در واقع خالکوبی بدن وجود داشته است. طبیعتاً طی گذشت زمان تنوع تاتو روی بدن بیشتر و بیشتر شده است و بر طرفداران این طرح بر روی پوست افزوده شده است.

در گذشته تاتو همچون یک فرهنگ قابل احترام بود. جالب است بدانید تاتو بدن به دوران قبل از میلاد مسیح بر می گردد. این نشان دهنده محبوبیت هنر زیبای تاتو است که هنوز هم که هنوزه پا برجا است و طرفداران بی شماری دارد.

تاتو در بسیاری از جوامع به دلیل استفاده از رنگ های طبیعی و نوع تزریق به عنوان درمان امراض و بیماری ها شناخته شده است. برخی فرهنگ ها نیز دلیل استفاده از آن را مراسمات مذهبی قلمداد می کنند که برایشان قابل احترام است.

همان طور که نقاشی و طراحی بر روی یک تابلو، بوم یا حتی ورق لذت بخش است و با ظرافت انجام می شود، تاتو بد نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرکز دکتر تاتو ایران در اقسا نقاط کشور، با توجه به سلایق و علایق مشتریان خود هر گونه طرح و نقشی را بر پوست بدن می نگارد.

تزریق رنگدانه های گوناگون و متنوع برای ایجاد یک نقش منحصر به فرد در زیر پوست و بدون هیچ گونه خونریزی انجام می شود.

برخی از افراد دوست دارند طرح هایی که به آن علاقه دارند بر روی پوست بدن خود به مدت زمان طولانی و یا همیشگی مشاهد نمایند. این احساس خوشایندی که به آن ها دست می دهد بر اعتماد به نفسشان می افزاید.

عده ای دوست دارند این ترکیب چشم نواز را بر روی پوست خود مشاهده کنند تا پوست از حالت یکنواختی خارج شود. تزریق متن های عاشقانه، حروف و اشکال متنوع، طرح چشم هایی زیبا و دلفریب، چهره ای ماندگار و یا انحصاری،گل های رنگارنگ، حیوانات گوناگون و یا هر گونه طرحی که تصورش را کنید از طریق خدمات تاتو بدن در یک مرکز تاتو بدن سرشناس قابلیت انجام شدن دارد.

شناخت رنگ های مخصوص تاتو

جدا از طرحی که برای تاتو بدن به کار می رود استفاده از رنگ خوب و با کیفیت بسیار قابل اهمیت است. مراکز حرفه ای تاتو بدن در تهران علاوه بر رعایت تمامی اصول خالکوبی بدن به ای نکته مهم یعنی استفاده از رنگ های اصل و کیفی اهمیت می دهند.

از جمله رنگ های مخصوص تاتو یا خالکوبی بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ های مخصوص تاتو اینتنز
رنگ مخصوص تاتو بیوتاچ
رنگ چشم چیک و لب چیک
رنگ های تاتو میچا
رنگ مخصوص تاتو کالرتاچ
رنگ های روشن تاتو با نام تری دی و …
سبک های متنوع تاتو در مرکز خدمات تاتو

مسلماً هر کسی با توجه به علاقه خود طرح خاصی را برای تاتو انتخاب خواهد کرد. اما اگر بخواهید مدل ها و سبک های مختلف را بیشتر بشناسید و با تنوع و اصالت آن آشنا شوید می توانید به مرکز خدمات تاتو بدن در سایت های معتبر مراجعه کرده و با طرح ها و سبک های متنوع خالکوبی یا تاتو بدن آشنا شوید و انتخاب دلخواه خود را داشته باشید.

برخی از این سبک ها عبارتند از :

طرح قدیمی تریبال که مربوط به جزایر هاوایی و نیوزیلند است. این سبک بیشتر روایت کننده زندگی شخص می تواند باشد و با رنگ مشکی بر روی پوست نقش بسته می شود.
طرح های ژاپنی که بیشتر سنتی هستند دارای طرح هایی بسیار بزرگ بر روی بدن می باشند که می تواند کل بدن را هم پوشش دهد. نام این سبک سبک یرزومی است.
خدمات حرفه ای تاتو بدن

سبک آمریکایی نیز یکی از محبوب ترین سبک ها به شمار می آید. رنگ های استفاده شده در طرح آمریکایی شاد هستند و حالت دو بعدی دارند. طراحی که برای این سبک در ارائه می گردد شکل هایی همچون عقاب، خرگوش و گل رز می باشد.
طرح های امریکایی مدرن در دهه های اخیر با طرفداران بیشتری روبرو شده است.شاید دلیل این استقبال استفاده از رنگ های متنوع، شاد و گرافیکی و سه بعدی آن باشد.
سبک یا طرح واقع گرایانه نیز طرفداران خاص خود را می طلبد. در این مدل یک واقعیت رخ داده شده بر روی پوست بدن خالکوبی می شود.
در حالت کلی عملکرد ماهرانه تاتو توسط مجموعه های مختلف مد نظر مشتریان عزیز است. هر چه تاتو رضایت مشتریان را بیشتر جلب کند، اعتبار یک مرکز ارائه دهنده خدمات تاتو بالاتر می رود. حال می خواد سبک ها فانتزی و گرافیکی باشد و یا سنتی و واثع گرایی.

مراکز متنوع تاتو جهت خدمات حرفه ای تاتو

مجموعه های بسیاری در حال خدمت رسانی به متقاضیان و مشتاقان تاتو بدن می باشند. آن چه قابل اهمیت است استفاده از افراد زبردست و با تجربه در این زمینه است تا طرح دلخواه و مورد قبول مشتری بر روی پوست حساس بدن پدیدار شود.

مرکز دکتر تاتو ایران با تجربه چندین ساله در تهران توسط تاتو کاران ماهر، تمامی مراحل انجام تاتو بدن اعم از تری بال، سه بعدی، داتورک و …. را با قیمتی مناسب عرضه می دارند.

متقاضیان می توانند در هر ساعت از شبانه روز به پایگاه های اینترنتی جهت ارائه خدمات تاتو بدن مراجعه نموده و با مشاهده طرح و نقش های متنوع و همچنین لیست قیمت ها با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کرده و در اولین فرصت اثری خارق العاده را بر روی بدن خود خلق نمایند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nvMR
مطلب قبلی
خدمات تاتو صورت
نظرتان را بنویسید