خرید انواع ست مدیریتی

خرید انواع ست مدیریتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سارا نجفی

ست مدیریتی جزو هدایای تبلیغاتی نفیس به شمار می‌ آید و اگر می‌خواهید به مشتریان خود یک هدیه‌ی نفیس و با ارزش دهید، ست مدیریتی را حتما امتحان کنید.

برندینگ، ارزش‌ها و هماهنگی کسب و کار را می توانید با چیدمان یک ست مدیریت خوب نشان دهید. همه یک این هایی که گفتیم حس خوبی به مشتریان می دهند. آنها این یکپارچگی را دوست دارند. در انتخاب ست مدیریتی همه سلیقه خود را به خرج دهید.

نکته مهم در طراحی تقویم‌دیواری، انتخاب طرح، عکس و مفهوم مناسب برای تقویم می باشد. چون تقویم‌دیواری اصولا به صورت یک تابلو بر روی یک دیوار نصب می گردد، پس مهم است که طرحی که برای چاپ تقویم دیواری انتخاب می گردد جذابیت مناسب را داشته باشد تا وقتی در جایی بر روی دیوار نصب شد، چشم نواز باشد و در کنار اینکه نقش یک تقویم مناسب را ایفا می کند، بتواند با نمایش یک عکس زیبا، در عین حال نقش یک تابلو زیبا را نیز داشته باشد.

 

با اینکار، شما همزمان صاحب یک تقویم مناسب و به نوعی یک تابلو زیبا خواهید بود و یک نقش چندکاره را برعهده می گیرد. اتفاقا برای فضاهایی که اکسسوری و تابلو برای نصب بر روی دیوار ندارد و اصطلاحا دیواری خالی در فضای اتاق دارد، این نوع تقویم دیواری، بسیار مناسب خواهد بود. چون علاوه بر داشتن تقویم، با توجه به عکس مناسبی که انتخاب شده، نقش یک تابلو زیبا را نیز ایفا می کند.

تقویم زیر دستی چیست ؟

تقویم زیردستی که با نام های تقویم منشی نیز بکار می رود، نوعی از تقویم است که در حالت یک زیردستی کامل قرار می گیرد و بر روی آن می توانید علاوه بر ثبت نکات مهم، به مرور تقویم نیز بپردازید.

شکل طراحی این نوع تقویم زیردستی به این صورت می باشد که ابتدا یک لایه چرمی که به رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود در زیر کار قرار می گیرد. برای طراحی این زیره نیز به این صورت عمل شده که در قطع تقریبا بزرگ و در اندازه یک برگه استاندارد a3 قالب گیری شده که از قسمت پایین آن نیز یک لبه ضخیم تر که محل قراردادن دست هنگام نوشتن و همچنین مانع پایین آمدن برگه تقویم زیر دستی می شود، طراحی و ساخته شده است.

نظرتان را بنویسید