زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدارس انرژی اتمی 1400- 1401 از جمله مدارس رده بالا و شناخته شده ای هستند که هر ساله علاقمندان زیادی را برای ثبت نام در این مدارس به خود جذب می نمایند . دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در مدارس متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 را دارند ، با داشتن شرایط لازم ، باید در زمان اعلام شده توسط سایت دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 ، پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند  . 




دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 از جمله مدارس خصوصی هستند که زیر نظر سازمان انرژی اتمی فعالیت می کنند و به دلیل وجود امکانات تحصیلی بسیار مناسب در این مدارس ، دانش آموزان زیادی در سایت این دبیرستان اقدام به ثبت نام می نمایند.

دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس را دارند ، باید منتظر زمان ثبت نام برای دوره تحصیلی خود باشند . پذیرش دانش آموزان در شعبه های مشهد و قزوین تنها از میان متقاضیان پسر بوده و دانش آموز دختر امکان ثبت نام در شعبات این مدارس در شهر تهران را دارند.

برای راهنمایی بیشتر داوطلبان ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 در ادامه این مقاله به بررسی زمان و شرایط ثبت نام در این مدارس برای دوره اول و دوم متوسطه می پردازیم.



زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 از شهر های تهران ، مشهد و قزوین برای دوره اول و دوم متوسطه ، اقدام به پذیرش دانش آموز می نماید . دانش آموزانی که شرایط ثبت نام در مدارس انرژی اتمی را دارند باید در زمان مشخص ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام برای دوره های اول و دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 با یکدیگر متفاوت است که با جود مشخص زمان ثبت نام این مدارس برای سال تحصیلی 1400 - 1401 اما در ادامه این بخش موارد لازم را با توجه به تاریخ های مقرر در سال تحصیلی گذشته به صورت تقریبی به اطلاع دانش آموزان می رسانیم.

 زمان ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 

 ثبت نام مدارس انرژی اتمی برای پایه هفتم در سال تحصیلی گذشته در اواسط بهمن ماه برگزار گردید، بنابراین پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون پایه هفتم دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 نیز در حدود همین تاریخ برگزار شود . 

 لازم به ذکر است که  دانش آموزان دختر متقاضی ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی باید در زمان تعیین  مراحل ثبت نام خود را از طریق مراجعه به سایت www.aehighschool.com و مدارس شعبه تهران تکمیل نمایند. 



 زمان ثبت نام دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 



ثبت نام سال گذشته دانش آموزان پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم آزمون دبیرستان انرژی اتمی در رشته های ریاضی ، تجربی و علوم انسانی در اواسط بهمن ماه انجام گرفت لذا می توان پیش بینی کرد که ثبت نام آزمون دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 نیز تقریبا در حوالی همین تاریخ و با مراجعه به سایت این دبیرستان به آدرس www.aehighschool.com انجام پذیرد.



تاریخ های عنوان شده در مطالب فوق مربوط به سال تحصیلی گذشته می باشند و در حال حاضر تاریخ دقیقی به عنوان زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 از سوی هیچ سازمانی اعلام نشده است. به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. 



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی





شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
ثبت نام در آزمون دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 در پایه های مختلف دوره دوم متوسطه رشته های ریاضی ، تجربی و علوم انسانی دارای شرایط خاصی است که داوطلبان ملزم به رعایت تمامی این موارد جهت ثبت نام در مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 می باشند .

برای راهنمایی بیشتر دانش آموزان و داوطلبان ثبت نام در دبیبرستان ها انرژی اتمی 1400 - 1401 در این قسمت شرایط مورد نیازپایه های مختلف دوره متوسطه اول و دوم و مدارک لازم دانش آموزان برای ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 را برای داوطلبان ارائه می نماییم .



 مدارک لازم برای ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401 



  کارنامه سه سال چهارم ، پنجم و ششم دبستان ( الزامی )
 گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی - توصیفی دبستان ( اختیاری )
  گواهی موفقیت‌های علمی ، فرهنگی و ورزشی در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، شهر و کشور ( اختیاری )





 شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی پایه های مختلف دوره متوسطه دوم 1400 - 1401 



 اشتغال به تحصیل در پایه قبلی در زمان ثبت نام

 کسب حداقل معدل 19 در نوبت اول پایه قبل





شرایط ذکر شده در این بخش طبق روال سال های گذشته شرح داده شده است در صورت تغییر شرایط برای ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 موارد فوق به روز رسانی خواهند شد . 



در ادامه بخوانید: شهریه دبیرستان انرژی اتمی









 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 










سوالات متداول


1- ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401در چه تاریخی است ؟
در حال حاضر زمانی برای ثبت نام دوره اول دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 مشخص نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- دبیرستان انرژی اتمی دوره متوسطه دوم در چه پایه هایی ثبت نام می کند ؟
در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم که در زمان ثبت نام این پایه ها و رشته های مجاز برای شرکت در این مدارس شرح داده شده است .




3- ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام در مقاطع متوسطه اول و دوم در این مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xEN9
نظرتان را بنویسید