دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت oly.medu.ir منتشر میشه و دانش آموزا می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم کارتشون رو دریافت کنن .


اگه شما جز اون دسته دانش اموزایی هستین که ثبت نام المپیاد دانش اموزی رو انجام دادین و در حال اماده شدن برای شرکت در آزمون هستین، باید حتما دقت کنید که در روز المپیاد یکی از ضروری ترین چیزهایی که باید همراه خودتون داشته باشین ، کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزیه.

دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99  – 1400 جز موارد ضروری به حساب میاد و علاوه بر اینکه مشخصات شخصی شما رو در جلسه امتحان نشون میده و به نوعی تاییدیه برای ورود شما به آزمون محسوب میشه، یه اهمیت مهم دیگه ای هم داره و اون در مورد اطلاعات حوزه امتحانی شما هست.

از اونجایی که خیلی از دانش آموزا از زمان انتشار این کارت و نحوه دریافت اون آشنایی ندارن ما در ادامه این مقاله در این خصوص توضیح دادیم . با ما همراه باشن .

 



زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400
المپیاد های دانش آموزی در یک دوره و بازه زمانی برگزار نمیشن و در حقیقت در سه مرحله برگزار میشن و دانش آموزا باید پیگیر اطلاعیه های سایت oly.medu.ir باشن تا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون هر دوره با خبر بشن .

این کارت معمولا چند ور ز قبل از برگزاری هر آزمون در سایت المپیاد دانش آموزی منتشر میشه ، هنوز زمان انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 مشخص نشده لی با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر بشه مطلع میشین .





به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 هر دوره مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی











نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400
کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام المپیاد به آدرس oly.medu.ir منتشر میشه و دانش آموزایی که در این آزمون ثبت نام کردن می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400
1. مرحله ی اول : ادرس سایت oly.medu.ir در قسمت مرورگر گوگل وارد کنین . البته باید به این نکته دقت داشته باشین که برای دریافت کارت ورود به جلسه حتما باید ثبت نام مقدماتی و تکمیلی در زمان معین شده انجام داده باشین، وگرنه نمی تونین کارت ورود به جلسه رو دریافت کنین.

2. مرحله دوم: بعد از اینکه وارد سامانه المپیاد دانش آموزی شدین، رمز همگام و کد ملی و وارد کنین تا بلافاصله به صفحه ای که مربوط به اطلاعات شخصی شما برای آزمون المپیاد دانش آموزیه، متصل بشین.

3. مرحله سوم: روی گزینه مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی کلیک کنین تا کارتتون و مشاهده کنین و بعدش هم از کارتتون باید پرینت بگبرین.





به محض انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 راهنمای تصویری روند دریافت اون رو میذاریم .

سال های قبل بعد از پرینت گرفتن کارت ورود به جلسه، دانش اموزا موظف بودن که به مدرسه محل تحصیل خودشون مراجعه کنن تا مهر مدرسه به عنوان یه تاییدیه به کارت ورورد به جلسه اضافه بشه اما امسال بخاطر این که شرایط کرونایی و نامساعده، طبق اطلاعیه سامانه ثبت نام المپیاد های دانش آموزی کشور، دیگه نیاز نیست تا دانش اموزا برای مهر شدن کارت ورود به جلسه شون به مدرسه مراجعه کنن.

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد روند دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی














سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه زمانی منتشر میشه ؟
این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده .


2-  کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی در چه سایتی منتشر میشه ؟
این کارت در سامانه المپیاد دانش آموزی منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .


3- برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه اطلاعاتی لازمه ؟
یکی از اطلاعات لازم داشتن رمز ورود همگامه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qzKr
نظرتان را بنویسید