نصب و دانلود جدیدترین نسخه برنامه اینستا ایکس Insta X اندروید

نصب و دانلود جدیدترین نسخه برنامه اینستا ایکس Insta X اندروید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mahdi salmani

اینستا ایکس – یک نسخه غیر رسمی است که از امکانات زیادی برخوردار است. همان طور که می دانید نصب اینستاگرام جدید به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دستگاه های اندرویدی تبدیل شده است. نسخه جدید اینستا ایکس با داشتن قابلیت های ویژه خود محیطی عالی برای پیج های کسب و کار و یا پیج های سرگرمی می باشد. در اینستاگرام قادر به اضافه کردن استوری و پست های متنوع در زمینه های مختلف هستید و از این طریق می توانید دنبال کننده های بیشتری را به خود جذب کنید. اما نسخه اصلی اینستاگرام دارای یک سری محدودیت ها هنگام اشتراک گذاری و دانلود پست ها و کپشن ها و یا نداشتن گزینه آنفالویاب می باشد.

مطمئنا شمایی که به دنبال دانلود اینستا ایکس هستید، تاکنون کار با نسخه اصلی اینستاگرام را تجربه کرده اید و از قابلیت ها و محدودیت های آن اطلاع دارید. اپلیکیشن اینستا ایکس Insta X نسخه ی غیر رسمی اینستاگرام Instagram می باشد که در نگاه اول تفاوت چندانی با آن ندارد اما وقتی ساعات بیشتری را به کند و کاو در آن اختصاص می دهید، متوجه قابلیت های ویژه ای می شوید که برای کاربران نسخه ی اصلی در دسترس نمی باشد!

اگر شما نیز یکی از صاحبین صفحه در این شبکه اجتماعی محبوب هستید بهتر است این بار جدیدترین نسخه برنامه اینستا ایکس instax را تجربه کنید و از قابلیت های متنوع آن شگفت زده شوید. با نصب اینستا ایکس می توانید مدیریت بیشتری روی مصرف نت خود داشته باشید و از باز شدن پستهای ناخواسته و دانلود خودکار آن ها جلوگیری نمایید و یا اینکه بدون ثبت آیدی در لیست مشاهده کننده های استوری، استوری های دیگران را مشاهده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های برنامه Insta X که باعث شده آن را به کاربران سایت سیلو معرفی نماییم امکان تشخیص افرادی است که شما را آنفالو کرده اند.

این باعث می شود بدون نیاز به برنامه های جانبی و آنفالویاب بتوانید تشخیص دهید چه کسانی پیج شما را فالو کرده اند. یا اینکه به راحتی کپشن پست های دلخواهتان را کپی کنید و از آن در صفحه ی خود استفاده نمایید. این ویژگی ها به علاوه سایر قابلیت‌هایی نظیر: حالت دارک برای استفاده در شب ، کپی کامنت سایر پستها و غیره که حین کار با آن متوجه خواهید شد. باعث شده تا صاحبین پیج های مختلف از آن به جای اینستاگرام اصلی استفاده کنند.

ویژگی های اینستا ایکس 2022 Insta X :

  • امکان دانلود و ذخیره ویدیو ها و عکس ها در گالری
  • دانلود و ذخیره استوری ها در حافظه گوشی

دارای آنفالو یاب (نمایش وضعیت آنفالو و فالو)
امکان فعالسازی حالت روح (مشاهده مخفیانه استوری ها و پیام ها)
جلوگیری از پخش خودکار پست های ویدیویی
دراک مود (حالت شب/تم تاریک)
امکان دانلود پست های چند تایی (اسلایدی) به همراه متن
کپی کپشن ها و  کامنت ها
قابلیت بازنشر پست ها با متن، عکس و ویدیو

لینک مرجع https://www.siloo.ir/apps/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZkgE
نظرتان را بنویسید