مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شده اند موظف اند در مهلت انتخاب رشته که معمولا یک هفته تا ده روز است فرم انتخاب رشته این دانشگاه ها را تکمیل نمایند . البته سازمان سنجش هر سال این مهلت را به مدت 3 تا 4 روز تمدید می کند .





یکی از مهم ترین مراحل کنکور سراسری ، شرکت در مرحله انتخاب رشته آن است . از این رو سازمان سنجش برای متقاضیانی که پس از مشاهده و دریافت کارنامه اولیه ، مجاز به انتخاب رشته محل های روزانه و غیر روزانه دانشگاه های سراسری و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد شده اند ، دفترچه ای تحت عنوان " دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 " را روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند .

داوطلبان موظف اند ابتدا این دفترچه که شامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته است را با دقت مطالعه نمایند و سپس نسبت به انتخاب حداکثر 150 کدرشته محل با توجه به گروه آزمایشی امتحانی خود اقدام کنند .  تمامی این مراحل باید در زمان انتخاب رشته کنکور 99 که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، صورت پذیرد .

البته هر سال با داوطلبانی مواجه می شویم که بنا به هر دلیلی موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری در بازه زمانی مقرر نمی شوند به این جهت معمولا این سازمان مهلت کوتاهی را تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته برای این دست از داوطلبان در نظر می گیرد . با توجه به اهمیت این مهلت برای جاماندگان از انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در ادامه این مقاله به بررسی زمان تمدید فرصت انتخاب رشته پرداخته شده است .



مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99
همان طور که گفته شد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می بایست در بازه زمانی مشخصی نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . از این رو سازمان سنجش مهلت انتخاب رشته کنکور 99 را مشخص کرده و طی اطلاعیه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد .

بر اساس جدول زمانبندی هر ساله ، داوطلبان یک هفته تا ده روز مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فرم انتخاب رشته کنکور سراسری را تکمیل کنند . در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 منتشر نشده است به محض اعلام در ان بخش اطلاع رسانی می شود .



به محض مشخص شدن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری










تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99
با توجه به تعویق برگزاری کنکور سراسری 99 ، هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 99 منتشر نشده اما پیش بینی می شود این بازه زمانی بلافاصله بعد از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور سراسری باشد .

به داوطلبانی که به دنبال اخبار و اطلاعیه های زمان تمدید فرصت انتخاب رشته کنکور 99 هستند توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از آخرین اخبار زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 99 با خبر شوند .



به محض اعلام زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 99 مقاله به روز رسانی می شود .



 در نظر داشته باشید در این فرصت پیش رو ، داوطلبانی هم که قصد ویرایش ( حذف ، اضافه جا به جا کردن ) انتخاب های خود را دارند ، می توانند در این بازه زمانی نیز نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند . 

حتما بخوانید: ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری



در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص برای شما به ارمغان آورند .














سوالات متداول


1- تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور چه زمانی است ؟
مطابق متن مقاله مدتی پس از تاریخ انتخاب رشته صورت می گیرد که تاریخ دقیق آن در متن مقاله قرار خواهد گرفت .




2- مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری چند روز است ؟
مطابق آنچه در متن مقاله توضیح داده شد ، داوطلبان یک هفته الی ده روز از زمان شروع انتخاب رشته ، مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کنند ، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید .




3- امکان ویرایش کد رشته محل ها در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور وجود دارد ؟
مطابق آنچه در متن مقاله توضیح داده شد ، داوطلبان می توانند در این مهلت نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند که البته در این مقاله لینک دسترسی به نحوه ویرایش فرم انتخاب رشته قرار داده شده است .

منبع : مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NJ7p
نظرتان را بنویسید